niedziela, 11 sierpnia 2013

OD AUTORKI

Dzień dobry, słoneczka!
 Mam nadzieję, że wakacje mijają wam dobrze i bez żadnych wypadków. Jak pewnie zauważyliście - dodałam TRZY nowe karty, które wyświetlają się tuż obok 'Strona Główna". Autorka, Aktualności oraz Czytam i polecam. Nie jest to nic specjalnego.
 Chciałabym przeprosić za moją dość długą nieobecność. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, oprócz braku weny. Um, znaczy nie. Wiem co chcę napisać, ale nie wiem jak odpowiednio ubrać słowa i to serio mnie dobija! Staram się coś wykrzesać, ale jak na razie to tylko One-Shoty, które i tak nie są skończone, a poza tym w mojej głowie te historie brzmiały o wiele, wiele lepiej. Jak Ziall'a kocham!
 Ugh, pewnie i tak nikt się tym nie zainteresuje, więc skończę już. Ale w sumie jak już jesteście, to możecie mi kliknąć reakcje? Tam na dole, od razu pod treścią posta. Dobra, nieważne...

Życzę miłej reszty wakacji, całuję i pozdrawiam,
Kathy Mone xx

2 komentarze:

  1. Cześć. Wiem, że wcześniej niczego nie komentowałam i za to przepraszam, ale jakoś zawsze wypadało mi to z głowy. Chciałam tu tylko napisać, że czytam Twojego bloga i jesteś w tym naprawdę dobra, więc mam nadzieję, że szybko uporasz się z tym "brakiem weny", czy jak to tam nazwiesz. :)
    Życzę powodzenia i pozdrawiam.
    http://simul-aeternum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie: http://bemyinspiraation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń